ACEST SITE ESTE COFINANȚAT DIN FONDUL SOCIAL EUROPEAN PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL SECTORIAL DEZVOLTAREA RESURSELOR UMANE 2007-2013

Arhiva evenimente

, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Conferinţa de lansare a proiectului POSDRU 141179 „Adaptarea curriculumului şi pachetului educaţional la exigenţele pieţei muncii” a avut loc în perioada 26-27 iunie 2014, la Hotelul Intercontinental din Bucureşti, în prezenţa personalităţilor din lumea afacerilor, artă şi arhitectură, angajatori, reprezentanţi ai mass-media, cadre universitare şi studenţi. Prima zi a conferinţei a avut ca temă prezentarea proiectului de către managerul proiectului prof.univ.dr. Manuela Epure, şi alocuţiunilor invitaţilor: Secretarul general al Asociaţiei Oamenilor de Afaceri din România AOAR, Dl. Cristian Pârvan, Preşedintele Uniunii Arhitecţilor din România (UAR), Dr. Arh. Viorica Curea, PR Manager Valvis Holding, Dna. Valentina Vesler. Cea de a doua zi a conferinţei a fost dedicată Sesiunii de brainstorming cu titlul "Profilul angajatului dezirabil" moderată de Prof.univ.dr. Manuela Epure şi de invitatul special Dl. George Butunoiu, Managing Partner, Executive Search, expert recrutare personal. Participanţii au elaborat împreună un mind map, reliefând punctele de vedere şi concluziile rezultat al activităţii de brainstorming.

 

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

 

Invitaţie 

 

Vă invităm să participaţi la seminarul de diseminare ce urmează a fi dezvoltat prin proiectului POSDRU „Adaptarea curriculumului şi pachetului educaţional la exigenţele pieţei muncii”.

Seminarul va avea loc joi, 26 februarie 2015, ora 13.00, la sediul central al Universităţii Spiru Haret din Strada Ion Ghica nr. 13, Sala Senatului, etaj 1.

Vă aşteptăm!

 

AGENDA SEMINARULUI

 

JOI, 26 februarie, Sala Senatului USH, Str. Ion Ghica nr. 13, etaj 1

 

13.00 – 13.10

 Cuvânt introductival Expertului Informare şi comunicare de prezentare a agendei seminarului 

13.10 – 13.30

 ”Percepţia studenţilor  privind programele de studii urmate, competenţele formate  şi şansele lor de integrare pe piaţa muncii”prezintă  Prof.univ.dr. Manuela Epure,Manager Proiect

13.30 – 13.45

 „SIVECO – un partener fidel pentru reforma în educaţie”, prezintă Marius Preda,Coordonatorul proiectului din partea SIVECO

 13.45 -14.00

 „Comunicare şi vizibilitate corelată la activităţile proiectului Adapt2jobs”, prezintăConf.univ.dr. Ruxandra Vasilescu,Expert informare şi comunicare 

14.00 -14.30

 „Portalul Adapt2jobs – o soluţie posibilă pentru eficientizarea învăţământului superior” prezintă formator Marius Pîrîtu din partea SIVECO

14.30 -14.50

 Întrebări şi răspunsuri

14.50 – 15.00

 Completarea de către participanţii  din grupul ţintă a chestionarului de feed-back.

Parteneri media: Publicatia "Opinia Naţională" şi TvH.

 

Invitatie seminar de diseminare
Agenda seminarului
, , , , , ,

In data de 9 aprilie a avut loc cea de a doua parte a seminarului de instruire ”Formator în mediul online”, organizat de SIVECO, la care au fost prezenți profesori din grupul țintă. Instruirea s-a desfășurat la sediul proiectului, din Str. Fabricii nr. 45. Seminarul s-a concentrat pe aplicații practice, de exemplu: au fost prezentate secțiunile de lucru ale portalului, modul cum se creează un cont în portal, modul cum se accesează lecțiile digitizate și cum sunt acestea folosite în procesul de predare-învățare-evaluare. În cadrul seminarului, au fost administrate de asemenea, 2 instrumente de cercetare evaluativă a pachetului educațional (1 chestionar general de cercetare evaluativă si 1 chestionar specific fiecărui curs).

 

Agenda “Formator în mediul online”

JOI, 09 Aprilie 2015, Laborator de informatică USH, Str. Fabricii nr. 46G, etaj 2, Sesiunea 2 - Practică

 

10.00 – 10.10

ØCuvânt al Coordonatorului de proiect P1

10.10 – 10.30

Ø1.5 Creare cont în cadrul portalului (aplicaţii practice)

10.30 – 10.45

ØCoffee Break

10.45 – 11.10

Ø1.6 Secţiunea autentificare (aplicaţii practice)

11.10 – 12.10

Ø1.7Prezentarea secţiunilor de lucru ale portalului  (aplicaţii practice)

12.10 – 13.30

Ø2.3 Accesarea lecţiilor digitizate şi rezolvarea sarcinilor de lucru(aplicaţii practice)

13.30 – 14.30

ØPauză de masă

14.30 – 16.30

Ø2.4 Utilizarea lecţiilor digitizate în procesul de predare-învăţare-evaluare (aplicaţii practice)

16.30 – 18.00

Ø2.5Actualizarea conţinutului ştiinţific în cadrul lecţiilor digitizate (aplicaţii practice)

18.00 – 18.15

ØCoffee Break

18.15 – 18.45

 

ØEvaluare

Pentru autentificare te rugăm să introduci userul și parola.

Pentru informații detaliate despre celelalte programe cofinanțate de Uniunea Europeana, vă invităm să vizitați www.fonduri-ue.ro

Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.